szombat, március 5

Második kör

Nos... Úgy alakult, hogy újra blogolunk.

Szerepátvevő próbákat tartunk, ugyanis a sors úgy gondolta, hogy egyszerre küldi a gólyát mindkét partnernőmhöz. :) Kovács Judit Méz Elzáját Semjén Nóra fogja tovább éltetni, Ellinger Edina szerepeit (szám szerint 5 db!) pedig a Színház- és Filmművészeti Egyetem harmadéves bábszínész hallgatója, Spiegl Anna veszi át az előadásban, amíg az anyukák a pelusok és a cumisüvegek között tartják majd a frontot.
Én meg csak nézek. :)))
Két napja kezdődtek az "újra"olvasópróbák, és nagyon érdekes élmény volt. Most kiderült, mennyire összeszokott kis hármasunk van/volt, mert ugyanaz a szöveg az új lányok szájából egészen másként hangzik. Nem rosszabb, nem jobb: más! Mintha egy újraszinkronizált Disney-klasszikust néznék. :)) Nagyon mókás!
Izgatottan várom a hétfőt, hiszen akkor megyünk a "Térbe", és nyúlunk először bábokhoz az általam norvég szereposztásnak nevezett új csapattal. (De lehet akár skandináv vagy ABBA-szereposztás is, még nem döntöttem el... ;) Már folynak a tárgyalások, hogy én is kiszőkíttetem a hajam, hogy jól összepasszoljunk... Meglátjuk!) :D
Valami azt súgja, nagyon izgalmas lesz!

Hajrá mindannyiunknak! :))

Peti

Semjén Nóra

Spiegl Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése